Hoe te lastige klanten Greep

Het moet gezegd worden: Makelaars zijn niet naar de grootste financiële relatie met hun cliënten. Er komt een moment dat zij willen alleen om weg te lopen van een cliënt, zodat ze gewoon kon ontsnappen aan zijn of haar onrealistische eisen en tal van klachten. Echter, hoe goed het voelt om te breken met lastige klanten, kun je niet iedere keer. Je carrière is sterk afhankelijk van hen. Dus de volgende keer dat u in een niet-ideale situatie dus met uw klant, niet uit te hoofd naar de andere richt
Klanten zijn meestal eenvoudig te behandelen tot je twee zaken met hen te bespreken. De eerste zaak betreft uw prestaties als hun makelaar of financieel adviseur. Klanten willen er zeker van dat ze de best mogelijke service krijgen en dat hun financiën kan worden beveiligd en zelfs verdubbeld van uw expertise. Ze blijven ademen langs je nek en daarbij gewezen op alles wat je doet voor ze te kennen. Afgezien van uw prestaties, de andere kwestie die met name zijn klanten is over het bedrag u hen de tarieven voor uw diensten. Hoeveel provisie hebt u recht op? Zijn ze daar hun geld?

Aangezien u al een idee van de twee bovenste zorgen van uw klanten, moet u nota nemen van de manieren over hoe je een scène te vermijden tijdens de behandeling van deze kwesties.

Maak eerst een tabel van de Commissie aan het begin van de relatie. De tabel van de Commissie heeft de details over hoeveel provisie die u ontvangt voor een bepaald bedrag, dat gaat op de rekening van uw klant. Zorg ervoor dat de klant aangenaam is met de termen die u reeds voordat u beiden te ondertekenen op de stippellijn. Deze manier, uw klant weet wat er zal gebeuren na elke deal te sluiten en u goed kan waarschijnlijk betoog te voorkomen. Beide partijen moeten een kopie bewaren.

Ook aan het begin van de financiële relatie, moet u uw klant te leren hoe je gaat zijn financiën aanpak. Dit zal de stijl van de investeringen omvatten, de doelen die je wilt slaan, en een raming termijn voor een investering op het resultaat te meten. Met andere woorden, u geeft uw klant een beeld van wat je kunt verwachten van u, performance-wise. In overeenstemming met deze, moet u sprake van een overeenkomst met de klant ten aanzien van de meetlat die zal gebruikt worden om uw prestaties te beoordelen.

De gemeenschappelijke Waterloo van de makelaar-klant relatie is dat, vaker wel dan niet, hebben beide partijen de neiging om te vergeten over deze relevante gegevens. Dit is waar de juiste en volledige documentatie komt binnen Iedere keer dat je over een onderwerp praat met je cliënt, haalt een pen en papier, of nog beter, een getuige, zodat alle regelingen en de discussies zijn kennis genomen van. Langs de lijnen van documenten, is een cliënt recht op een kopie van elke transactie die je in hun account. Zij moeten ook de achtergrond informatie ontvangen van het bedrijf bent u als vertegenwoordiger van je eigen werk geschiedenis. Als u niet aan uw klanten op de hoogte houden of dat u doelbewust achtergehouden document, kunt u afscheid nemen van uw licentie.

Er is niet genoeg op te zetten verwachtingen. Dit moet je doen je best om leven. Zorg voor een open communicatie met uw klanten. Net als elke andere relatie, communicatie een must is geworden want het lange staan. Als er omstandigheden in de bedrijfstak dat de rekening van uw klant, of als u denkt dat een andere beleggingsstijl passend is voor een bepaalde deal, controleer dan eerst met je klant om misverstanden te vermijden, kan beïnvloeden. Bovendien, opzetten van een regelmatige ontmoeting met je cliënt. Tijdens deze bijeenkomst hebben uw klant toegang tot uw prestaties tot nu toe zo dat als zij niet tevreden zijn met het, u zal kunnen enkele aanpassingen aan te brengen in een goede werkrelatie te behouden.

In een notendop, zou u de waarschijnlijke conflicten tussen jou en je klant en nemen voorzorgsmaatregelen om te voorkomen dat ze gebeuren. Op deze manier kunt u voorkomen dat het uitbrengen van de "echtscheidingspapieren", aangezien onverzoenlijke verschillen zal geen geldige reden.

No comments:

Post a Comment