1 Snelheid
2 # Kosten
– 3 Dienst
Bank Probleem: Snelheid: Momenteel hebben we een overvloed aan herfinanciert gaan door het systeem. Voorafgaand aan Deze plotse herfinanciert vele banken waren uiterst traag dus bijgevolg een groot aantal kantoren werden gesloten of zij hun personeel sterk teruggebracht. Wells Fargo bijvoorbeeld gesloten 14 van hun 18 service centers in het land.Het re
Broker Voordeel: Speed: Ik heb vijf tot tien banken dat ik mijn oog op houden. Ik nauwlettend termijnen voor nieuwe argumenten, voorwaarden en sluiten. Ik heb veel liever het verzenden van uw bestand naar een bank die zal me antwoorden in 2 dagen eerder dan drie weken.
Prijzen Bank (Probleem) Als ik de selectie waar uw lening natuurlijk plaats, wil ik hem versturen naar de bron met de beste tarieven. Net zoals de banken wordt overstelpt met bestanden, maar ook zal bereiken een punt waar ze moeten vertragen de stroom van leningen komen bij hun deurbeleid. Hoe doen ze dit? (Antwoord) Zij verhogen hun tarieven.
U Tube Video - de voordelen van het gebruik van een hypotheek makelaar (ga naar mijn website voor video)
Broker Prijzen Voordeel: Ik ben in staat deze veranderingen te volgen en te profiteren van de beste prijs in het land. Dit kan heel vaak het verschil maken in het verkrijgen van 1 / 8% naar 1 / 4% beter op uw rente die in de duizenden dollars vertaalt in besparing over de levensduur van uw lening. De klassieke analogie is: als je een bank in Michigan, Ann Arbor met zes meter sneeuw op de stoep staat, zijn ze niet van plan om te veel zaken te doen. Dus wat doen ze, zij hun lagere tarieven worden uitgezonden naar de rest van de landen met jongens zoals ik en ik pak een betere koers voor je. Intussen is de bank met de 21 dagen doorlooptijd verhoogden hun prijzen, omdat ze zijn moe van de betaling overuren om hun personeel om in te halen.
Bank Service: (Probleem) als je loopt in de afslag naar uw hypotheek zal u meteen stuit op twee problemen te krijgen. Een daarvan is dat de persoon met wie u spreekt net ontwaakte uit zijn of haar middagdutje en twee ze zijn niet hypotheek specialisten. Zij waarschijnlijk moeten goed vertrouwd zijn met de controle-en spaarrekeningen, CD's, IRA's of een stel andere bank producten. Waarschijnlijk zullen ze je de eerste informatie te nemen en deze doorgeven aan een andere persoon in de hypotheek gebied. De volgende persoon om u te bellen zal de opener zijn, de derde persoon oproep u de processor zijn, de vierde persoon bellen u zal de verzekeraar te worden, om de vijfde persoon bellen u zal de taxateur zijn, de zesde persoon bellen u zal de processor opnieuw (sanering eventuele fouten), de zevende persoon om u te bellen zullen de dichter, de achtste persoon bellen u wel iemand uit de titel bedrijfsbezoeken die ook daadwerkelijk uit te voeren de sluiting zijn. Meestal is er geen follow-up na sluitingstijd om ervoor te zorgen dat u tevreden bent. Ervan uitgaande alle "hand offs 'waren goed gedaan en zonder miscommunicatie u uw lening te krijgen gesloten in 6 weken tot twee maanden. God verhoede dat er een probleem en je moet uitzoeken wie te bellen.
Broker Dienst (uitkering) heb ik gedaan hypotheken voor 15 jaar dus ik ben zeer vertrouwd met potentiële problemen of valkuilen. Voorafgaand aan een lening officier, ik lening bestanden verwerkt voor acht jaar. Na dit soort ervaring heb ik de mogelijkheid om diep in uw bestand. Ik ben de enige contactpersoon van uw bestand. Ik ben stap 1-7 en, waar mogelijk Ik wonen alle sluitingen. Als ik kan niet naar je sluiten, ik kan zeker op luidspreker om al uw vragen kan beantwoorden. Ik wil in contact blijven met mijn klanten na de sluiting ook. Hopelijk dat moment hebben we u gelukkig en ik ben in de positie om iemand anders te helpen in je leven.
Zoals altijd, mijn streefdoel is om een "absolute rood tapijt dienst" en deze ervaring een soepele en eenvoudig te maken, zodat u loopafstand gelukkig en zijn meer dan blij dat ik mijn diensten verwijzen naar vrienden, familie en co werknemers zoals u allen te gaan door het leven.
Als u een vriend, familielid-of co-werknemer die kan profiteren van deze mails, neem dan hebben ze naar http://www.prestonware.com en vul mijn klant vormen zodat zij zal beginnen om deze waardevolle informatie te ontvangen.
De volgende e-mail betreft: "De Home Betaalbaar Refinance Program" overging in wetgeving op 3-5-2009
Met vriendelijke groet,
No comments:
Post a Comment