Herwaardering van oneerlijke Hypotheek & Banking vergoedingen, kosten en consumentenbescherming optreden inzake misleidende Practises

Oneerlijke Hypotheek & bankkosten, Oneerlijke Hypotheek & Banking & Heffingen Misleidende Practises

Heb je ooit een cheque gestort op een rekening, de bank het geld gewist en je terug te trekken, enkel opgeladen worden zeggen een rekening-courantkrediet sanctie opgelegd, omdat de cheque later bleek te zijn vervallen? Hoe zou dat zijn jouw schuld?

Dit is slechts een klein voorbeeld van oneerlijke de bankkosten, die de meerderheid van de vele retail bank klanten zou schouderophal
Als laten we zeggen een hypotheek makelaar, lening officier of andere vertegenwoordiger voor een institutionele kredietgever niet presenteert u aan de voorwaarden en condities voorafgaand aan een hypotheek transactie - die later de opdrachtgever uiteindelijk schenden zonder volledig op de hoogte te zijn en als gevolg daarvan de gevolgen geleid tot verdere financieel verlies, kan dit worden beschouwd als niet alleen beroepsfouten, maar een misleidende praktijk.

Wat is als oneerlijk en wat is bedrieglijk is vaak een grijs gebied. Het is echter algemeen aanvaard dat een partij of die verkeerde voorstelling van weggelaten informatie geheel of gedeeltelijk en opzettelijk aan de klant dat het beïnvloed kan worden door de termen kan tellen als een misleidende praktijk.

Andere voorbeelden consumenten hebben uitgedaagd in het verleden scala van kwesties zoals het sturen van een factuur voor een bedrag van minder dan 14 dagen van te voren opladen van rente over bedragen die reeds werden terugbetaald door inefficiënte billing systemen tot aan crediteurbanken van over-verdergaande " ; wanneer een schuldeiser een financieel product stelt aan een cliënt dat de cliënt vormt op de lange termijn meer kosten dan opgebouwde voordeel was vermoedelijk bedoeld om.

Voor een echte levensverhaal van een vrouw die beweerde weer geld op een oneerlijke praktijk die bank haar hypotheek nog drie extra jaren - Klik hier uitgebreid

Financiële instellingen die hypotheken makelaar niet de enigen die aansprakelijk kan worden gesteld. Elk bedrijf dat een openbare consument die buitensporige financiële verlies te lijden oorzaken kunnen worden berecht (doch niet door de financiële ombudsman - zie hieronder). In het geval van een leninggever hypotheken appointed landmeter dat meer dan de prijzen veel meer dan de werkelijke intrinsieke waarde vanwege de hysterie in een tijdelijk pand huizenmarkt zeepbel is een andere rekening van beroepsfouten. Situaties hebben voorgedaan waarbij de huiseigenaar / s niet in staat waren om genoeg geld bijeen van een verkoop aan de aflossing van de hypothecaire lening opgeblazen thuis of zelfs her-hypotheek, omdat de inspecteur de woning waarderen in het begin veel meer dan het ooit de moeite waard was om te beginnen met. Dit liet de huiseigenaar / s niet van bewust dat ze in een 'val een negatief eigen vermogen' vanaf dag een als kredietgever had uitgeleend meer geld dan ze ooit kunnen terugverdienen door de verkoop van het pand. Deze situatie heeft een patroon neiging om vooral voordoen in een nieuw te bouwen woningen.

Als u denkt dat u ten onrechte werden blootgesteld aan oneerlijke vergoedingen, kosten en praktijken door een financiële instelling in het Verenigd Koninkrijk niet wanhopen - zelfs als je tegen een beursgenoteerde FTSE100 onderneming. Daar zijn de overheid regelgeving ontwikkeld om consumenten te beschermen tegen dergelijke financiële schade op voorwaarde dat de betrokken onderneming niet de juiste procedures en de protocollen te volgen. De FSA (Financial Services Authority - denken de buurt waker gewapend met de overheid bevoegdheden.) Opzetten van de Financial Ombudsman kort nadat zij van kracht werd op 31 oktober 2004.Het toepassingsgebied van de wettelijke bevoegdheid heeft de FSA is enorm en de meerderheid van de ondernemingen die financiële diensten, zoals hypotheekverstrekkers zijn burgerwacht bij de naleving van regelgeving te ontsnappen aan de forse boetes of wordt het blussen van het bedrijfsleven volledig.

De Financiële Ombudsman:

De Financiële Ombudsman voor gedeeltelijk wordt gefinancierd door een heffing plaatsen van een heffing op elk bedrijf dat doet in transacties waarbij uitsluitend te financieren. De heffing is eveneens gebruikt als een verzekering om voor verliezen en schade te vergoeden aan de consument die een financiële schade hebben geleden ten gevolge van beroepsfouten. Ook van advies aan de consument gratis en staan open voor discussie tijdens normale werkuren. Ze zijn verkrijgbaar op 0845 080 1800.

Door S. Spyriades

No comments:

Post a Comment