Op 11-07-2008, IndyMac Bancorp, een van de grootste kredietverstrekkers land van herkomst, mislukte, werd hiermee de vijfde bank op instorten in 2008 en de derde grootste bank storing in de Amerikaanse geschiedenis. Na de ineenstorting van IndyMac, de Amerikaanse consumenten zijn in een staat van paniek. Nu banken te zijn in een staat van angst als zij zich met de uitdaging om klanten gerust te stellen dat hun instelling niet zal worden de komende IndyMac. De beste oplossing voor beide problemen< is een goede opleiding van het personeel van de Bank.
IndyMac was een van de vele financiële instellingen worstelen als gevolg van de effecten van de voortdurende subprime-hypotheekcrisis. In de maanden voorafgaand aan haar verzuim, de bank significante verliezen als gevolg van de dalende kosten en stijgende huizenprijzen foreclosures. Op 26.6.2008, verschillende brieven vraagtekens bij de gezondheid van IndyMac Bancorp door de Democratische senator Charles Schumer, een lid van de Senaat Comite voor het bankwezen en voorzitter van het Congres "Joint Economic Committee, werden publiekelijk vrijgegeven waarschuwing een run op de bank, waarbij spaarders meer dan trok $ 1,3 miljard. Uit angst dat de Bank niet langer kon bewaargever behoeften, IndyMac Bancorp de activa te voldoen zijn in beslag genomen door de Office of Thrift toezicht (OTS) en onder het beheer van de Federal Deposit Insurance Corporation (FDIC). De Bank heropenen als IndyMac Federal Bank, FSB (Federaal Spaarbank) en weer in gebruik totdat de federale overheid kan haar activa te verkopen.
Terwijl de ineenstorting van IndyMac Bancorp weinig directe invloed op de algehele gezondheid van het bankwezen (de meeste banken zijn goed gekapitaliseerd en niet het gevaar van het niet), het toch bijgedragen aan de escalatie van bezorgdheid over de stabiliteit van de financiële industrie in de natie. Ondanks de inspanningen van de FDIC's aan het publiek van de gezondheid van het banksysteem te verzekeren, heeft marktspeculatie ongebreideld geworden na de ineenstorting. Aandelen van de grote Amerikaanse banken hebben gekelderd en beleggers beginnen te vrezen, dat andere instellingen, met inbegrip van hypothecair giganten Fannie Mae en Freddie Mac, kan ook mislukken. Nog belangrijker is, klanten van banken, in reactie op Wall Street observeren de reactie, beginnen te vrezen, dat hun banken kan mislukken.
Banking is gebaseerd op vertrouwen, dus twijfel in de hoofden van de klanten belooft weinig goeds voor de financiële diensten van de natie-industrie. Klanten hebben een natuurlijk verlangen om hun geld te beschermen. Zelfs het bestaan van de FDIC en zijn garantie op middelen, wanneer klanten de veiligheid bieden en deugdelijkheid van hun banken, trekken zij hun deposito afbreken waardoor de oever van het kapitaal nodig om te werken.
Vanwege de dreiging vormt angst, enig vertrouwen geschud door de recente gebeurtenissen en het huidige financiële klimaat moeten worden hersteld om banken en hun klanten te beschermen. Dit kan alleen worden bereikt door de individuele inspanningen van de banken aan klanten van de veiligheid en soliditeit van hun respectieve instellingen gerust te stellen. Daarom heeft elke bank werknemers moeten naar behoren worden opgeleid met betrekking tot de uitvoering van de volgende:
o Het aanpakken van de klant angsten en zorgen. Medewerkers moeten kunnen omgaan met boze klanten en in de war, display kalmerende eigenschappen, luister en behoeften van de klant te begrijpen, moeilijke situaties te behandelen, en antwoord lastige vragen open en eerlijk.
o Het informeren van hun klanten FDIC dekking. Werknemers moeten in staat zijn om klanten te informeren over hun FDIC dekking, inclusief het bedrag waarvoor de rekeningen zijn verzekerd, welke vormen van de deposito's zijn verzekerd, en de eigenaar van de account waarop categorieën verzekering is gebaseerd.
o Waarborging van de klanten van de veiligheid en soliditeit van de bank. Werknemers moeten in staat zijn om de geschiedenis van het bankwezen te begrijpen, het verleden crises heeft doorstaan, wijzigingen die zijn aangebracht om de stabiliteit, de interne controleprocedures te garanderen, en de externe toezichthoudende instanties die er bestaan.
Training is van essentieel belang. Banken kunnen hun klanten niet gerust totdat hun medewerkers zijn goed opgeleid om deze taak uit te voeren. Gelukkig, kunnen banken vinden geruststelling zelf wetende dat de Edcomm Groep Banker's Academy nu een cursus biedt, geruststellende Onze klanten, die is ontworpen om alle behoeften van een bank probeert haar klanten geruststellen, terwijl het herstellen van vertrouwen in de veiligheid en deugdelijkheid van de aan instelling.
No comments:
Post a Comment